Orvos válaszol

EKG lelet2013. 03. 27. | 19:28

Kedves Kérdező! Jó lenne tudni, hogy milyen a vérnyomása a mellkasi panasz alatt. Egyébként kardiológiai vizsgálat alapján lehet eldönteni, hogy az EKG eltérésnek van-e jelentősége.

Vérnyomásmérés2013. 02. 27. | 21:30

Kedves Kérdező! Mindenképpen forduljon orvoshoz (háziorvos, belgyógyász vagy kardiológus segíthet). A magas vérnyomást kezelni kell, mert hosszútávon számos szövődményt (szívbetegség, agyvérzés, vesebetegség) okozhat. A szívritmuszavart pontosan EKG vizsgálattal lehet megállapítani,

Aorta szűkület és sport2013. 02. 27. | 10:40

Kedves Kérdező! A leírt adatok alapján pontosan nem megválaszolható a kérdés. Amennyiben a szív ultrahang lelet teljesen normális, akkor engedélyezhető a nehezebb fizikai aktivitás. Sportorvoslásban jártas szakember véleményét érdemes kikérni.

Rosszullét, gyomor-bél fertőzés2013. 02. 20. | 18:51

Kedves Kérdező! A férje tünetei megfelelnek egy gyomor-bél fertőzés utáni állapotnak, sokszor több nap vagy hét is eltelik, mire visszaáll a korábbi egyensúly. Fogyasszon sok folyadékot pre- és probiotikumot, illetve

Szívritmuszavar, extraszisztolék2013. 02. 20. | 18:32

A panaszai hátterében úgynevezett extraszisztolék állhatnak- ezek nem sorban érkező ütések, melyek után igyekszik a szív ismét rendes ritmusban verni, ez néha rövid szünet után lehetséges, ilyenkor érzi a nagyobb

Hátfájdalom, alvászavar2013. 02. 20. | 18:28

Kedves Kérdező! A panaszai mögött számos betegség állhat (gyomorpanaszok, epeproblémák, vagy akár gerincprobléma), vizsgálat nélkül sajnos nem lehet pontos választ adni. Amennyiben olyan erős a fájdalom, hogy éjszaka sem tud

Szívkoszorúér szűkület jelei2013. 02. 17. | 21:57

Kedves Kérdező! A tünetek valóban lehetnek szívkoszorúér szűkület jelei, javasolt mielőbbi kardiológiai kivizsgálás.

Ingadozóvá vált vérnyomás2013. 02. 09. | 12:50

Kedves Kérdező! Először is nyugodjon meg, a sztent biztosan nem mozdult el. Panaszait, úgy gondolom, hogy a kezelések hatására ingadozóvá vált vérnyomás okozhatja, de egy EKG kontroll is mindenképpen javasolt.

Szívpanaszok, túlzott koffein2013. 02. 09. | 12:12

Kedves Kérdező! A túlzott koffein bevitel valóban okozhatja a panaszai egy részét. Feküdjön le időben, ne szóljon a tévé, legfeljebb valami halk, lágy zene. Így próbáljon meg elaludni. A visszatérő

Lelki eredetű mellkasi fájdalom2013. 02. 07. | 23:24

Kedves Kérdező! Előfordul, hogy lelki problémák okoznak testi tüneteket, fájdalmakat valós szervi eltérések nélkül. Ezt azonban csak akkor mondhatjuk ki, ha minden lehetséges irányból, több különböző vizsgálattal is körbejártuk a

close