Orvos válaszol

Furcsa mellkasi fájdalom2013. 01. 31. | 13:22

Kedves Kérdező! Sokféle probléma okozhatja a fenti panaszokat: lehet szív, tüdő, mozgásszervi vagy nyelőcső-gyomor eredetű. Ha szív eredetű (koszorúér) eltérésről van szó, az lehet sürgősségi kórkép is, ezért mielőbb forduljon

Égő érzés a hát közepén2013. 01. 29. | 08:16

Kedves Kérdező! Gyakran előfordul - főleg vékony testalkatúaknál -, hogy a bal oldalon fekve érzik a szívverésüket. Ha más probléma nincs, ezzel nincs teendő. A hátba érzett égő érzés és

Szívpanaszok, pajzsmirigy betegség2013. 01. 18. | 11:07

Kedves Kérdező! A panasz háttere lehet a pajzsmirigy betegség hatása, bár már jó a TSH, a pajzsmirigy betegség szívre gyakorolt káros hatásának csökkenéséhez több idő kell. Lehet, hogy még szükség

Szívzörej vizsgálat2013. 01. 07. | 08:53

Kedves Kérdező! Az orvosi vizsgálat eredménye a mérvadó. Ha továbbra is aggódik, forduljon háziorvosához vagy kardiológushoz, az ismételt vizsgálat megnyugtathatja.

Szívpanaszok, plusz szívütések2013. 01. 03. | 09:08

Kedves Kérdező! Valószínűleg extraszisztoléi vannak, ezek okozzák a panaszokat. Ezek a normális szívütések között megjelenő plusz szívütések amik után hosszabb szünet jön létre. Nagyobb bajt általában nem szoktak okozni. Azt

Szívinfarktus után2013. 01. 03. | 09:06

Kedves Kérdező! Látatlanban nehéz véleményt alkotni. Kérdés, hogy az édesapja mire kapja ezeket a gyógyszereket. Ezek nélkül zavartan viselkedik, esetleg agresszív vagy hangulatzavara van? Lehet, hogy korábban is voltak már

Szapora szívverés éjjel2013. 01. 03. | 08:57

Kedves Kérdező! Lehet rossz alvási pozíció is a háttérben, esetleg orrdugulás- nem allergiás? Amennyiben mostanában több a stressz, ez is hozzájárulhat a gyors szívveréshez. Ha nem szűnik a panasz néhány

Ingerületvezetési probléma2012. 12. 28. | 22:50

Kedves Kérdező! A panaszai hátterében úgynevezett extraszisztolék állhatnak- ezek nem sorban érkező ütések, melyek után igyekszik a szív ismét rendes ritmusban verni, ez néha rövid szünet után lehetséges, ilyenkor érezheti

Mellkasi fájdalom, ambulancia2012. 12. 23. | 15:34

Kedves Kérdező! Nagyon gyanúsak az Ön tünetei koszorúér szűkületre, de az eddigi vizsgálatok közvetlen szívinfarktus veszélyt nem mutattak. Amennyiben a gyógyszerek mellett is panaszos minden nap, hívja föl az Önt

Szívbetegség, szívbedobbanás2012. 12. 23. | 15:14

A magnéziumos tablettát szedje tovább, ez jó ötlet. Ha ismétlődik a panasz, akkor érdemes ritmuszavar irányába további vizsgálatokat végezni, javaslom, hogy ebben az esetben kontrollra menjen vissza a kardiológiára. Jobbulást

close