Infarktus után

Orvos válaszol rovat
Tisztelt Doktor!

Férjemnek májusban infarktusa volt, már a második. Mint kiderült a szervezete nem reagált arra a vérhígítóra, amit 1 éven át szedett. Ami aggaszt: amióta hazajött a kórházból, folyamatosan köhög, és bár jóval kevesebbet eszik, mint azelőtt, sokat fogyott. Augusztusban megy ismét katéterezésre. Mitől köhög, és mitől fogy? Nagyon aggódom érte! A háziorvos, azon kívül, hogy a vérvételt ott intézik, és a vérhígító mennyiségét szabályozza (most: 2,7, de nem változtatott az adagon) nem javasol és nem mond semmit. Érdemes lenne egy külön orvosi ellátást igénybe vennünk egy specialistától?
2011. 06. 26. | 22:37

Kedves Kérdező!
A köhögés és a fogyás hátterében több dolog is állhat, lehet ez akár egy szívelégtelenség is az infarktus miatt (ennek valószínűleg egyéb tünetei is lennének), de tüdőbetegség, akár strúma is okozhat ilyet, köhögés lehet gyógyszer mellékhatása is. Esetleg egy komplex belgyógyászati kivizsgálást lenne érdemes nézni még a következő katéter előtt.

Orvosszakértő 2011. 06. 28. | 15:14
Szóljon hozzá!
Kommentezéshez lépjen be, vagy regisztráljon
close